ponad 200 sklepów

Time Trend

LOGOMANIA GUESS

GUESS to niekwestionowana ikona świata mody. Od samego początku silnym elementem budowania wizerunku marki było jej logo. Zawsze mocno wyeksponowane pozwalało na identyfikację fanów z brandem oraz na wyróżnienie się na tle konkurencji. W tym sezonie GUESS jeszcze mocniej akcentuje jego rolę i znaczenie. Dlatego projekt zegarków dla kobiet i dla mężczyzn oparto na połączeniu logo z kultowymi dla marki wzorami i kolorami.

Kolekcja czasomierzy GUESS to porywająca kompozycja modeli o mocnym zabarwieniu fashion,  które świetnie uzupełnią każdą, nawet najbardziej wyszukaną stylizację. Prezentowane damskie propozycje to cztery kolekcje - wszystkie na stalowych bransoletach w odcieniach srebra, złota i różowego złota. Obok kolorów, elementem który spaja modele jest silna ekspozycja logo GUESS. W linii G Twist dostępnej w mniejszym jak i w większym wariancie tarczę zegarka zdobi logo skomponowane z nietypowo ułożonych czterech liter G.  W pozostałych kolekcjach wykorzystano  chyba najbardziej rozpoznawalny znak firmowy amerykańskiej marki – odwrócony trójkąt. Przyciąga uwagę w kolekcji Tri Glitz na plecionej bransolecie z kryształami wokół koperty. W kolekcji Lola natomiast logomania emanuje z największą siłą. Na cyferblacie umieszczono nie tylko trójką, ale także duży napis GUESS wraz ze znakiem zapytania. Każdy z tych elementów stanowi jeden z regularnie wykorzystywanych znaków przez markę.

Ostatnia z prezentowanych kolekcji to Imprint. Zegarki mają charakter unisexów – są dedykowane zarówno kobietom jak i mężczyznom. Tutaj klasyczne zastosowanie trójkątnego logo połączono z ciekawą formą nawiązującą do plastrów miodu. Zarówno w modelu z czarną jaki i złotą kopertą trójkąt składa się kilkudziesięciu małych kółek. Cały projekt wieńczy czarny silikonowy pasek.  

Logomania GUESS trwa nieprzerwanie od początku istnienia marki – od 1981 roku. Dzięki umiejętnemu wkomponowaniu tego emblematu, wiele czasomierzy stało się jednymi z najlepiej rozpoznawalnych zegarków na świecie. Impaktowe logo w dowolnej wersji stanowi kwintesencję charakteru i prawdziwej wartości marki GUESS.

Bądź na bieżąco z nowościami Modnego centrum miasta
*
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celu realizacji usługi Newsletter Galeria Bałtycka
Wyrażam zgodę na otrzymywanie drogą elektroniczną informacji handlowych i marketingowych w rozumieniu art.10 ust.1 ustawy z dnia 18 lipca 2002 roku o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz.U. 2002 Nr 144 poz. 1204 ze zmianami) od ECE Projektmanagement Polska Sp. z o. o.z siedzibą w Warszawie, przy ul. Przeskok 2
Oświadczam, że mam ukończone 16 lat

* pola wymagane

Wyślij
Magazyn Trendy